Dalan
Merkevarestrategi, ny visuell identitet og nettsider
Dalan Advokatfirma, med røtter tilbake til 1862, hadde behov for ny visuell identitet og en tydeliggjøring av merkevarestrategien. De ønsket å formidle både den stolte historien, og samtidig fremstå som et fremtidsrettet advokatfirma med ledende bransjeprofiler innenfor en rekke rettsområder. Med dette som bakteppe utarbeidet vi en merkevarestrategi, visuell identitet og nye nettsider. Den nye nettsiden skal være et levende verktøy for formidling av kunnskap innenfor ulike rettsområder. For markedet skal det nå være enkelt å se bredden i tjenestene, samtidig skal siden oppleves brukervennlig. Med merkevareløftet 'Morgendagens rådgivning bygget på tradisjoner' og en oppdatert visuell identitet, fremstår Dalan tydeligere og mer profesjonell, uavhengig av kanal og uttak.
/ Prosjekter / Merkevarestrategi, ny visuell identitet og nettsider