Kubik Eiendom
Merkevarestrategi og visuell identitet
En fotballspiller og musiker har sammen med en filmskaper etablert et annerledes eiendomsselskap. Gründerne bak Kubik Eiendom har et sterkt fokus på estetikk, og spesialiserer seg på små og originale eiendomsprosjekter i og rundt Oslo. De våger å tenke nytt i verdikjeden rundt boligutvikling, og vil på sikt bygge ut selskapet med flere forretningsinitiativ. De ønsket seg en merkevareplattform og visuell identitet som tok utgangspunkt i Kubik Eiendom, men har fleksibiliteten til å huse fremtidige prosjekter innen andre bransjer.
Merkevarestrategien er utarbeidet gjennom workshops og grundig gjennomgang av selskapets kultur, kunder og leveranser. Med sin lidenskap for å gå nye veier både med forretningsmodeller og leveranser kan Kubik Eiendom stå trygt bak kundeløftet «Original er standard».
Blake har utviklet merkevarestrategi og visuell identitet.
/ Prosjekter / Merkevarestrategi og visuell identitet