Dalan Advokatfirma, med røtter tilbake til 1862, hadde behov for ny visuell identitet og en tydeliggjøring av merkevarestrategien.

Utfordringen

De ønsket å formidle både den stolte historien, og samtidig fremstå som et fremtidsrettet advokatfirma med ledende bransjeprofiler innenfor en rekke rettsområder.

Løsningen

Med dette som bakteppe utarbeidet vi en merkevarestrategi, visuell identitet og nye nettsider. Med merkevareløftet ‘Morgendagens rådgivning bygget på tradisjoner’ og visuell identitet med inspirasjon hentet fra presisjonen og linjer i gamle håndverksfag, fremstår Dalan tydeligere og mer profesjonell, uavhengig av kanal og uttak. Den nye nettsiden skal være et levende verktøy for formidling av kunnskap innenfor ulike rettsområder. For markedet skal det nå være enkelt å se bredden i tjenestene, og til tross for mye innhold skal siden oppleves brukervennlig og oversiktlig.

dalan-1
dalan-2
Dokumentasjon_dalan20202
Dokumentasjon_dalan20203
dalan_hoydeformat_kort

Det visuelle bygger godt på merkevareløftet: Morgendagens rådgivning bygget på tradisjoner.

Identiteten balanserer hele veien fra det klassiske mot det fremtidsrettede – i både logo, fargebruk, typografi og grafiske elementer. 

Dalan_09
Dalan_21
Dalan_16
Dalan_04
Dokumentasjon_dalan2020_web
Dalan_18
Dalan_03
Dalan_13
Dalan_10
Dalan_19
Dalan_17
Har du spørsmål?
Ta kontakt med Alexander
Alexander Bernhoft Osa
Rådgiver