![3840x21609-3](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/05/3840x21609-3-2000x1125.jpg)
En fotballspiller og musiker har sammen med en filmskaper etablert et annerledes eiendomsselskap. Gründerne bak Kubik Eiendom har et sterkt fokus på estetikk, og spesialiserer seg på små og originale eiendomsprosjekter i og rundt Oslo.
De våger å tenke nytt i verdikjeden rundt boligutvikling, og vil på sikt bygge ut selskapet med flere forretningsinitiativ. De ønsket seg en merkevareplattform og visuell identitet som tok utgangspunkt i Kubik Eiendom, men har fleksibiliteten til å huse fremtidige prosjekter innen andre bransjer.
Merkevarestrategien er utarbeidet gjennom workshops og grundig gjennomgang av selskapets kultur, kunder og leveranser. Med sin lidenskap for å gå nye veier både med forretningsmodeller og leveranser kan Kubik Eiendom stå trygt bak kundeløftet «Original er standard».
Blake har utviklet merkevarestrategi og visuell identitet.
![3840x21602-5](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/05/3840x21602-5-2000x1125.jpg)
![3840x21603-5](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/05/3840x21603-5-2000x1125.jpg)
![3840x21605-4](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/05/3840x21605-4-2000x1125.jpg)
![3840x21608-3](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/05/3840x21608-3-2000x1125.jpg)
![3840x21604-6](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/05/3840x21604-6-2000x1125.jpg)
![3840x21607-4](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/05/3840x21607-4-2000x1125.jpg)
![3840x21606-4](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/05/3840x21606-4-2000x1125.jpg)