Utfordringen
De ønsket å formidle både den stolte historien, og samtidig fremstå som et fremtidsrettet advokatfirma med ledende bransjeprofiler innenfor en rekke rettsområder.
Løsningen
Med dette som bakteppe utarbeidet vi en merkevarestrategi, visuell identitet og nye nettsider. Med merkevareløftet ‘Morgendagens rådgivning bygget på tradisjoner’ og visuell identitet med inspirasjon hentet fra presisjonen og linjer i gamle håndverksfag, fremstår Dalan tydeligere og mer profesjonell, uavhengig av kanal og uttak. Den nye nettsiden skal være et levende verktøy for formidling av kunnskap innenfor ulike rettsområder. For markedet skal det nå være enkelt å se bredden i tjenestene, og til tross for mye innhold skal siden oppleves brukervennlig og oversiktlig.
Det visuelle bygger godt på merkevareløftet: Morgendagens rådgivning bygget på tradisjoner.
Identiteten balanserer hele veien fra det klassiske mot det fremtidsrettede – i både logo, fargebruk, typografi og grafiske elementer.