BAKGRUNN
Det er typisk norsk å eie egen bolig. I Norge eier rundt 84% sin egen bolig, og dette er nordmenns sparebøsse. Verdien av boligene våre tilsvarer nesten et helt oljefond. Da er det ikke så rart at vi er opptatt av å holde boligene våre i stand. Nordmenn generelt er svært opptatt av å søke inspirasjon og drømme om spennende design og arkitektur, og mange liker å gjøre ting selv. Nær 100 mrd årlig gjør nordmenn til verdensmestre i oppussing og såkalt hjemme-optimalisering og smarte hjem er blitt allemannseie.
LØSNINGENE
Blake utformet en merkevareplattform som pekte tydelig retning for kanalens innholdsstrategi, en god balanse mellom å gi inspirasjon, dele kunnskap og skape underholdning for å treffe et bredt publikum. Dette ga grunnlag for kanalens kundeløfte; for store drømmer, og praktisk virkelighet.
I tillegg til strategi og merkevareplattform har Blake utviklet navn, visuell identitet, animasjoner og kanalgrafikk, lyddesign, nettsider, samt markedskampanjer til lansering og løpende programkonsepter.
![Heim_Logo_i_farger](https://blake.no/wp-content/uploads/2023/04/heim_logo_i_farger-1600x2000.png)
![Heim_grafiske_objekter2 1](https://blake.no/wp-content/uploads/2021/01/heim_grafiske_objekter2-1.png)
![Heim_Mønster_Syrin](https://blake.no/wp-content/uploads/2023/04/heim_monster_syrin.png)
![Heim_Notatbok_16x9](https://blake.no/wp-content/uploads/2023/04/heim_notatbok_16x9.jpg)