Heim TV – BLAKE
I 2022 lanserte Heim en nisjekanal for det private eiendomsmarkedet. Kanalen henvender seg til et voksent publikum med interesse for bolig, eiendom, interiør og design.

BAKGRUNN

Det er typisk norsk å eie egen bolig. I Norge eier rundt 84% sin egen bolig, og dette er nordmenns sparebøsse. Verdien av boligene våre tilsvarer nesten et helt oljefond. Da er det ikke så rart at vi er opptatt av å holde boligene våre i stand. Nordmenn generelt er svært opptatt av å søke inspirasjon og drømme om spennende design og arkitektur, og mange liker å gjøre ting selv. Nær 100 mrd årlig gjør nordmenn til verdensmestre i oppussing og såkalt hjemme-optimalisering og smarte hjem er blitt allemannseie.

LØSNINGENE

Blake utformet en merkevareplattform som pekte tydelig retning for kanalens innholdsstrategi, en god balanse mellom å gi inspirasjon, dele kunnskap og skape underholdning for å treffe et bredt publikum. Dette ga grunnlag for kanalens kundeløfte; for store drømmer, og praktisk virkelighet.

I tillegg til strategi og merkevareplattform har Blake utviklet navn, visuell identitet, animasjoner og kanalgrafikk, lyddesign, nettsider, samt markedskampanjer til lansering og løpende programkonsepter.

 

Heim_Logo_i_farger
style="padding-bottom: 125%;">
Heim_grafiske_objekter2 1
Heim_Mønster_Syrin
Heim_Notatbok_16x9
Har du spørsmål?
Ta kontakt med Alexander
Alexander Bernhoft Osa
Rådgiver